Universal Studios

1991 var jag med familjen i USA tre veckor på semester för att fira farsans 50-årsdag. Vi åkte bland annat runt i Florida en hel del och besökte förstås nöjesparkerna i Orlando! Bland annat då Universal Studios som verkligen var en höjdare! Där kunde man få uppleva olika filmupplevelser som "Hajen", Earthquake eller Tillbaka till framtiden som vi nog minns mest.

Ni kan se i klippet nedan hur man sitter i en bil och sen filmas allt runt om en så man tror att man åker i rymden, grottor och allt möjligt. Så djävla häftigt och något av det roligaste jag har gjort! Jag, brorsan och farsan skrattade åt morsan så vi kiknade eftersom hon gallskrek hela Tillbaka till framtiden-resan. När en dinosaurie i 3D tog en tugga mot vår bil trodde morsan vår sista stund var kommen, ha ha. Någon mer som har besökt Universal Studios?


Kommentarer >>
Postat av: DD

jaaaaaaa det har jag!!! Var nog 1990 men skitskoj!



Åker gärna tillbaka med killarna när dom blivit lite äldre. Man kan ha så otroligt roligt.



2008-10-09 @ 12:10:56
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Mattias

Ja, vi har redan pratat/drömt om att åka till Orlando sen när Max vuxit på sig några år!!

2008-10-09 @ 22:53:22
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0