Robbie Williams, Ullevi 06

För 2 år sedan åkte jag, Ubbe och Nisse ner till Göteborg en helg för att se Robbie Williams på Ullevi. Ett otroligt sommarväder den helgen med 30 grader och strålande solsken samt att halva Sveriges befolkning var i Göteborg. Förutom konserten så var vi ju på Avenyn o partajade, såg fotbolls-VM på storbilds-tv i "Trädgården", badade mm.

Själva konserten med Robbie var ju förstås grym!!! Det enda jag fortfarande ångrar är att vi inte trängde oss längre fram då ju alla som varit på konserter vet att där samlas alla människor som är över 1.95 cm. Höjdpunkterna var många men trycket när han kom ner från luften och körde igång Let me Entertain You med alla explositioner fick ju Ullevi att explodera. Sen var det ju förstås massor av bra låtar som Trippin, Advertising Space, Angels, Feel mm. Ett härligt minne!

Här är låtarna som Aftonbladet satt betyg på dagen efter >>



Kommentarer >>
Postat av: Linda

Jasså, var du på Robbie då... det visste inte jag. Var väldigt nära att jag skulle hänga på en kompis ner men så blev det icke. Är ju inget fan av Robbie så det var mycket därför. Men hört mycket gott om konserten iallafall.

2008-06-29 @ 15:37:04
Postat av: Frippo

Mitt konsertminne 06 va givetvis DM på Stadion. Den va magiskt. Efter X antal gånger i Globen så va det underbart att se dom ute i sommarvärmen.



Robbie skulle jag också vilja se.

2008-06-29 @ 20:06:28
URL: http://frippo75.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0