Uppdatering

Är ju inte flitig på att uppdatera bloggen numera men sen kan jag få ryck ibland och vilja skriva 5-6 inlägg på stört så vi får se hur det blir i sommar. Sen senast jag uppdaterade så har vi hunnit haft en härlig sommarhelg förra helgen då det var kanonväder. Då var vi på Storviksbadet med kompisar, grillade mm. och på Lördagskvällen var jag ut i Gävle med Persson, Perra, Åsberg och Wanke. Det var djävligt roligt att få en sån där underbar sommarkväll när man sitter på uteservering sent på kvällen i t-shirt och bara trivs.

Dageen efter blev det mindre roligt då jag på kvällen blev grymt illamående och senare på natten spydde som sjutton o fick årets tredje magsjuka. Skönt nog så klarade sig familjen och även kompisarna o jag har slutat förvånas över att det just bara är jag som åker på sånt där skit hela tiden. Den gick över hyfsat fort alla fall så att jag bara behövde vara hemma två dagar från jobbet. Tur det då vi har otroligt mycket att göra på jobbet nu när vi minskat personal samt att det är värsta tidpunkten på året just nu för oss kan man väl säga.

Nu har det varit en vecka och helg med dåligt väder. Jag känner väl ingen större panik över det just nu faktiskt då jag ju alla fall jobbar och har fått en del sol i Turkiet o här hemma som gör mig lite mindre soltörstig. Nu jobbar jag 2 eller 3 veckor till innan det blir semester. Man får hoppas på kanonväder i Juli istället för så här runt midsommar kan jag inte minnas att det någonsin har varit högtryck i Sverige. Våra semesterplaner hittills är inga speciella förutom att vi har tänkt åka till Stockholm V.28 och sen får vi se vad som händer.

Kommentarer >>
Postat av: M E R E I

- Hej Mattias! Tack för dina snälla kommentarer! Alltid kul att få kommentarer från dig! Ja gud vad jag saknar Serie A, La Liga och Premier League! Men jag kanske borde kolla på Allsvenskan? Haha känns som om jag inte gjort det på fleeeeeeeeera år!



- Clichy är ju jättenära Roma nu! Tror tyvärr inte Liverpool får honom ;) Haha nä men Bojan blev ju "klar" idag (kommer tydligen bli officiellt nästa vecka) och nu siktar vår nya sportchef på Clichy! Vill jättegärna ha honom men inte på Ménez bekostad så vi får se om vi kommer göra ett byte med Arsenal eller ej.. Ni har ju fått upp ögonen på Aly Cissokho så ni kanske borde signa honom innan Manchester Shitty gör det?!



- Twitter låter faktiskt intressant så jag kommer nog fixa det! Får se hur det blir men lovar att berätta om jag gör det! Hoppas allt är bra med dig och hoppas Max blir frisk snart! Trevlig sommar! Kram!

2011-06-22 @ 06:50:33
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Mattias

Ja jag är ju inte någon flitig bloggläsare de senaste månaderna tyvärr utan hänger mest på forum eller twitter där jag får all Silly Season info man kan tänka sig så du skulle gilla det!



Ja Clichy lär de väl inte släppa till en konkurrent så du får nog rätt där. Cissokho vore spännande!



Ha en härlig sommar du också!!!!!!!!

2011-06-22 @ 21:15:31
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0