Resetankar

Förra helgen började jag och Tina att kika på resor till Kanarieöarna då suget är enormt att åka iväg från denna evighetsvinter! Inte minskar det nu heller när ännu ett snökaos har dykt upp med ett snöoväder som gjorde att jag knappt tog mig till jobbet idag. Det känns lite kluvet att resa iväg och betala dyrt för att åka iväg en vecka nu när Max är i en trotsig treårsålder och kräver ständig passning vid poolen mm. I så fall skulle jag helst resa ihop med någon kompisfamilj så att vi vuxna kan turas om att göra lite egna saker någon kväll och så vidare.

Ett annat lockande resealternativ vore ju en sista-minuten till exempelvis Turkiet i Maj. Problemet är väl att Tina får svårt att ta semester utan längre förvarning och nu har vi precis bestämt oss för att köra igång med mycket rust där hemma. Gissningsvis så kommer rusten med nya golv, nya köksinventarier, tapetsering mm. kosta alldeles för mycket för att sen ha råd till en resa. Så vi får nog sikta på att spara ihop till nästa vinter annars och då hoppas jag kunna vara borta minst 2 veckor i den jobbiga februarimånaden!


Thailand 2007 - En bild ska bort!!!

Kommentarer >>
Postat av: M E R E I

- JAG VET VILKEN BILD SOM SKA BORT! Liverpool tröjan! Hahaha nä skoja, snön såklart! Låter kul med resa :) speciellt nu när det är snökaos, usch!

2011-02-12 @ 03:35:10
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Jerpa

Ölen ska bort. Den är inte hälsosam. På stränderna tappar du vatten, på skrapningen bränner du också säkert nånting.

2011-02-15 @ 13:22:04
URL: http://www.jerpadesign.com/foto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0