Min hatlåt

Hatlåtar finns det ju faktiskt också rätt många av lite olika anledningar. Det kan vara att en radiokanal som exempelvis Mix Megapol spelat sönder en låt totalt eller av andra orsaker som i detta fall. Den här låten spelas ta mig fan jämt ute på krogen när 70-tals medleyt kommer.

Varje gång jag står på dansgolvet och har asroligt så kommer den här låten som innebär att jag efter några tafatta dansmoves och låtsasbeteende att jag gillar låten istället går till baren. Nu går jag ju ut djävligt sällan numera som småbarnspappa men hatkänslorna mot denna otäcka låt består!


The Weather Girls - It´s Raining Men

Kommentarer >>
Postat av: Johan B

Finns en låt jag tror heter "Life" med Opus (tror jag). De sjunger "Life" x antal ggr och däremellan la la la la la. Sjukt jobbig låt från slutet av 80-talet? Minns du den?

2011-04-27 @ 09:27:43
Postat av: Mattias

Japp, det är oxå en låt jag är sjukt trött på o nu kom jag vips på två andra sönderspelade sommarlåtar. Sommartider och Sommarnatt.



Kul om du är med o skriver dina egna låtar Johan som du gjort på första två. Då kanske jag orkar hålla i :)

2011-04-27 @ 15:49:25
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- Haha nej hur kan du hata den här låten? Den är ju jättebra! Den skäääääänker ju glädje! Haha lycka till mot Newcaste idag!

2011-05-01 @ 11:19:56
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: ullisar

Typ allt nytt och sönderspelat är väl rätt lätt att ogilla, men hata... nja, det har jag nog ingen tror jag :)

2011-05-01 @ 11:58:30
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0