Min favoritlåt

Dagens utmaning gällde min favoritlåt och det känns nästan helt omöjligt att välja ut en av alla mina favoritlåtar och det blir många ballader bland kandidaterna. Jag har ju ingen klockren nr 1 och jag skulle kunna dra lott bland ca 15 låtar om detta men jag kör en ljuvlig låt med min stora favoritartist Ulf Lundell. Andra artister med låtar som var nära att bli vald var Metallica, Håkan Hellström, Kent, Robbie Williams och Lars Winnerbäck.


Ulf Lundell - Jag Saknar Dig

Kommentarer >>
Postat av: Johan B

Väldigt bra låt. Fin text och vacker melodi. Otroligt svårt att välja en favorit. Jag tar fem:



"Another piece of my heart" med Janis Joplin.

"Keep on rocking in the free world" med Neil Young.

"Devils right hand" Steve Earle"

"One" U2

"Imagine" med John Lennon måste också med.



Då har jag medvetet lämnat Springsteen, Dylan och Lundell och alla hårdrockare man gillar utanför. De är ju liksom utom tävlan för min del...

2011-04-26 @ 09:02:00
Postat av: Mattias

Ingen låt från Golden Hits???

2011-04-27 @ 15:49:58
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0