Landskamp på TV10

Ikväll spelar fotbollslandslaget nästa EM-kvalmatch mot San Marino inför en fullsatt Swedbank Arena i Zlatanland. Matchen sänds på den nystartade kanalen TV10 och som tur är får jag nog in kanalen på båda mina tv-apparater. Nu hoppas jag bara att de som ger mig möjlighet att få 14 dagars EPG (Tv-guide) till min digitalbox kan fixa till så att TV10-programmen finns med där i framtiden så att jag kan spela in när det sänds bra sport mm.

Glädjande nog så valde Erik Hamrén exakt den startelva som jag hade önskat till kvällens match!!! Visst får väl Anders Svensson anses given i vanliga fall men när han har lite krämpor i kroppen så tycker jag att det är helt rätt att Källström/Wernblom får starta. Dessutom anser jag nog att Källström kan göra mer nytta än Svensson i den här typen av matcher mot uselt motstånd. Bra också att Sebastian Larsson äntligen fick starta i en "riktig" tävlingsmatch, det är han väl värd!

Mitt tips inför kvällen är: Sverige - San Marino 4-0!


Fotot från Expressen.se

Kommentarer >>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0