Grabbar jag vill festa med

Igår under tv-programmet "Här är ditt liv" med Kjelle Bergqvist så kom jag att tänka på att det ju finns några kändisar som man väldigt gärna skulle gå ut och ta en drink med! Kjelle Bergqvist är ju en given sådan person i mina ögon och det finns förstås flera som jag har glömt i hastigheten när jag fått ihop följande gäng.

Här är ett underbart grabb/gubbgäng som jag gärna skulle vilja partaja med!

Kjelle Bergqvist - Rolig, rapp i käften och har säkert underbara stories!!!
Filip och Fredrik - Jag skulle trivas som fisken i vattnet ihop med dem (tror jag)
Björn Hellberg - Sportorakel med stor humor! Kanske ingen festprisse men...
Claes Malmberg - Går knappast att ha tråkigt i hans sällskap!
Alexander Skarsgård - Sportintresserad, skvaller från Hollywood och lockar brudar!
Peter Forsberg - Min hockeyidol! Skulle fråga om allt, UTOM FOTEN!
Ulf Lundell - Han lova att inte vara vresig och oj vad frågor jag har till honom!

Vilka tjejer/grabbar skulle ni vilja parta med?


Kommentarer >>
Postat av: Tina

Lockar brudar va? Och vad ska du med dem till då? Skicka hit Skarsgård till mig när du är klar med han. Haha!!

2010-09-15 @ 19:35:27
Postat av: Mattias

Brudarna var för Lundells skull, han är ju singel igen numera ;) Får ta ett snack med Skarsgård-vampyren ifall du vill ha han som ett frikort :)

2010-09-16 @ 07:53:49
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Johan B

Hahaha, härligt Tina, håll honom hårt...



;-)

2010-09-16 @ 09:05:20
Postat av: ullisar

kan faktiskt tala om att om det är nåt Björn Hellberg är så är det festlig, både på kalas och privat! vin var han bra på (att dricka), däremot dansar han aldrig, inte ens på bal och med en med "så fina behag" som jag ;)

2010-09-16 @ 23:38:52
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0