Tävlande i På Spåret

Snart är det dags för en ny säsong av På Spåret och nu har de tävlande paren offentliggjorts! Väldigt trist att inte Filip och Fredrik är med men en del nya intressanta namn är med som Adam Alsing, Olle Palmlöf, Martina Haag och Eric Haag bland annat. Adam Alsing är ju grymt allmänbildad så det blir roligt att se hur han klarar av detta.

Av fjolårets deltagare så gläds jag mycket åt att roliga Peter Apelgren fortsätter vara med i programmet. Marcus Birro och hon den duktiga P3-tjejen som vann ifjol är ju förstås också med. Birro är ju en person som man både gillar och ogillar och i detta sammanhang ser jag gärna att han inte vinner ytterliggare ett år.

Premiären av programmet sänds Fredagen den 26 November!



Kommentarer >>
Postat av: Webbis

Om Alsing bara får en person med sig som är något så när på att pricka städer känns det som en given favorit. Han är grymt allmänbildad.

2010-10-08 @ 20:12:28
Postat av: Nina

Ja det vore väl själva f-n om han vann igen. Det var ju hon som var duktig förra året, inte han! :)

2010-10-11 @ 06:32:51
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Mattias

Webbis/

Ja jag håller med och jag tror hon Ebba Blitz är kunnig också men vi får se.



Nina/

Ja i finalen lyckades han med några frågor men annars var det ju hon som svarade på det mesta medan han fick det att framstå som det var han :)

2010-10-11 @ 13:50:29
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0