Knight and Day

Knight and Day + +

Beskrivning av filmen:
När Day hamnar bredvid en mystisk, charmerande man på en flygresa tror hon att hon mött mannen i sitt liv. Men det blir ett bryskt uppvaknande då han visar sig vara en spion på flykt. Detta blir början till en härva av skiftande lojaliteter och flykt undan lönnmördare.

Mitt omdöme:
I helgen kikade jag på actionkomedin Knight and Day som var en av sommarens större filmer. Den hade fått både ris och ros bland omdömen på nätet och jag själv tillhör jag en av dem som ger ris i efterhand! Jag brukar ha svårt för actionkomedier oftast. I alla fall om det med det menas att man under otroligt överdrivna actionscener t ex ska skratta åt att Tom Cruise står på taket på en bil som kör i 200 km/h och säger roliga saker till kvinnan som kör bilen bredvid samtidigt som gevärsskotten haglar runt huvudet. Nä det är inget för mig och jag tyckte inte handlingen kändes intressant heller så det blir svag tvåa från mig i betyg!


Kommentarer >>
Postat av: Anonym

- har inte sett filmen och när man såg trailern så verkade den inget speciellt heller, men efter att jag läst ditt omdöme så lär jag inte kolla på den någon gång i framtiden heller. tom cruise blir ju bara värre och värre med tiden!

2010-10-16 @ 02:39:38
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0