Decenniets bästa album

Jag tycker det är roligt med olika listor över året som gått eller decenniet men det är förstås svårt att komma ihåg. När jag tänker tillbaka på de senaste 10 årens  bästa album jag har gillat så dyker dessa upp i tankarna. Jag skulle förstås kunna räkna upp fler album med favoritartisterna nedan men begränsar mig till ett.

Kent- Vapen & Ammunition
Ulf Lundell - Club Zebra
Robbie Williams - Intensive Care
Håkan Hellström - Ett Kolikbarns bekännelser
Coldplay - A Rush of Blood to the Head
Lars Winnerbäck - Söndermarken

Vilka album har jag missat tycker ni?

Kommentarer >>
Postat av: Johan B

Springsteen -

1.Working on a dream

2.Magic

3.The Rising



Gott Nytt År familjen Olsson!

2010-01-01 @ 09:13:17
Postat av: Mattias

Hmm Bruce ja, har tyvärr fortfarande inte lyssnat in mig tillräckligt fast ja hade tänkt göra det.....



Gott nytt år på er fyra också Johan!!!

2010-01-03 @ 07:21:22
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0