Memory

Igår spelade jag och Max memory för första gången då vi har köpt ett Nalle Puh-memory åt honom. Det gick väl skapligt men inte klockrent heller. Alla fall så känns det väldigt roligt nu när Max börjar bli större att snart kunna spela spel ihop och leka på ett annat sätt än tidigare. Memory är dessutom ett bra spel för mig att spela också då jag har otroligt dåligt närminne.



Kommentarer >>
Postat av: Anna

Jag och du kanske ska spela nästa gång ni är på Ormingebesök. Jag är så fruktansvärt dålig på memory så snart är Kajsa 3år bättre...Sköt om er och ge kämpen Olivia en styrkekram när ni ses.



Kramis Anna

2010-02-10 @ 11:34:19
Postat av: Nina

Haha, memory har jag spelat sen jag fick barn oxå! Nuförtiden är dom ena riktigt dåliga förlorare när morsan deras faktiskt tillåter sig att vinna OCH bli glad över det! :)



Kör liksom segerdansen och kör LOOSER tecknet!! :) Stackars mina barn!

2010-02-11 @ 10:47:40
URL: http://niiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0