Snö snö snö

Tisdagsmorgon och det är helt sinnessjukt hur mycket det har snöat igen de senaste dagarna. Är det inte 20 svinkalla minusgrader så vräker det istället ner snö. Oavsett om det är svinkallt eller vräker ner snö så gör det ju gärna att man helst bara skulle stanna inomhus om man hade den möjligheten. Det jobbigaste med denna extremvinter är ju förutom all skottning och den vidriga kylan det farliga i att ge sig ut i trafiken.

På morgnarna när Max och jag ska till dagis så har vi nästan inte kommit iväg då det varit så mycket snö på vår parkering. Sedan när vi ska köra ut från parkeringen så är det en stor vall man ska över samtidigt som man inte ser ett smack i korsningarna i vår stad just nu då snövallarna känns högre än kaknästornet. Hur som helst så är det väldigt mycket olyckor på vägarna just nu och jag ger mig helt enkelt inte gärna iväg ut i onödan just nu.


Kommentarer >>
Postat av: Anonym

- max är så jävla söt! vet att jag har sagt det innan men det skadar inte att säga det igen, haha!

2010-12-21 @ 23:06:21
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0