Hej Mileon!

Mitt i alla ledsamheter finns det ändå en glädjande händelse att rapportera om. Nämligen att Tinas syster Linda och hennes Jerker nu för några dagar sedan blev föräldrar till en liten liten pojke som ska heta Mileon!!! Han föddes några veckor för tidigt men läget verkar vara stabilt.

Det känns förstås väldigt tungt att Jette inte kan glädjas över sin dotters guldklimp men hon har alla fall uppfattat att hon blivit mormor vilket jag är säker på att det värmer hennes hjärta enormt trots det dåligt tillståndet.

Roligt för Max att få en liten kusin att leka med i framtiden och ett stort grattis!!!


Kommentarer >>
Postat av: ullisar

så härligt med ett glädjeskutt i din blogg! en otroligt vacker liten bäbi, och jag önskar Tinas syster allt gott i denna sorgens och lyckans tid.



ta hand om er. jag beklagar verkligen allt hemskt ni tvingas gå igenom.

2010-12-09 @ 21:04:55
URL: http://ullrika.se
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Vad bra att det händer något roligt också mitt i allt det svåra. Jättesöt är lilla Mileon och vilket fint namn han får! =)

2010-12-11 @ 18:27:03
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0