Begravningen över

Nu är begravningen av svärmor över och det blev en lång lång dag då vi var vid Ovansjö Kyrka ungefär mellan kl 12-19 pga allt som behövde fixas före och efter. Begravningen gick väl så bra som en sådan kan gå och skönt nog fungerade det bra att ha med Max och hans medverkan uppskattades av många då det ju lättar lite att ha med en sprallig 3-åring på en sån dyster tillställning.

Vi hade ju valt samma präst som skötte begravningen av brorsdotter Olivia i våras och som även var präst på min pappas begravning. Han heter Mikael Wistrand och även om jag har svårt för religion så är han en väldigt bra präst och medmänniska att ha med sig. Dessutom hanterade han Max enormt bra så jag tror alla i Tinas släkt var nöjda med valet av präst.

Skönt ändå att begravningen är över och vila i frid Jette!

Kommentarer >>
Postat av: Anonym

- vila i frid <3

2010-12-23 @ 15:46:20
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: pangis

Usch ja så trist att behöva ha begravning mitt i allt julmas. Vi begravde min svärfar dagarna innan jul för ca 10 år sedan och jag minns den julen som i ett töcken. Hoppas ni haft det bra ändå!

2010-12-26 @ 10:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0