Timeout

Att TV4 åter har börjat att sända tv-programmen Rena Rama Rolf och Fångarna på Fortet igen är väl inget som får mig att springa till tv:n men att humorprogrammet Timeout kommit tillbaka är ju kanon enligt mig! Timeout sändes väl i 6-7 säsonger tidigare och blev väl lite sämre på slutet när man inte hade lika bra komiker men nu när man gör en nystart med bra komiker från början som Claes Malmberg, Annika Andersson, Robert Gustafsson m.fl. så blir det säkert mycket skratt.

Gästerna som är inbjudna får oftast bara sitta med i programmet och skratta åt skämten och verka allmänt bortkomna men sedan finns det gäster som själv kan bidra med humor som t ex Björn Hellberg som är en stor favorit för mig. Adam Alsing är en annan gäst som jag minns var väldigt rolig senast han var med. Hur som helst så är det roligt att TimeOut är tillbaka och det blir en given timerinspelning varje kväll på det programmet.


Kommentarer >>
Postat av: Jerpa

Satt precis o kollade på de två första avsnitten. Tyckte dock laguppställningen var bättre i första avsnittet. Har svårt med både Annika och Claes, var väl bra att de var med i samma så kunde man syssla med annat samtidigt.

2010-08-25 @ 19:22:18
URL: http://www.jerpa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0