Ladies Night

Tänk om t ex Pernilla Wahlgren, Charlotte Perelli och Sissela Kyle skulle köra motsvarigheten till Martin Stenmarks Ladies night! Jag har svårt att tro att det skulle locka tusentals män att gå på konserterna och som vrålkåta gorillor kasta kalsonger upp på scenen och skrika skamliga förslag eller?

Jag har också svårt att tro att detta i så fall bara omnämdes som en gullig företelse. Fast tro nu inte att jag missunnar er tjejer/kvinnor detta men jag har bara lite svårt att förstå hur det kan ha blivit så stort och hur såpass många kvinnor i ett sånt här sammanhang kan bli så galna?

Det måste ju vara Martin Stenmarck som drar mycket och grejen att få parta lite med andra tjejer på en plats där ni slipper oss dryga fylleraggande killar eller nåt. Sen kanske showen är riktigt bra också det vet jag icke något om.

Någon av mina kvinnliga bloggläsare som stått bland publiken och tjutit när Peter Stormare tar av sig naken, svimmat när Bygg-Matte kommer in på scenen inoljad eller tiggt om att bli juckad av Martin Stenmarck?



Kommentarer >>
Postat av: Fru P

Kan säga så här. Inte för vilka pengar i världen skulle jag gå o se sånt skräp. Eller jo, kanske om jag fick en mille. Eller tio tusen också för den delen :-)



Skämt o sido. Jag kan inte heller förstå grejen. Dessutom så är det ju allt som oftast inga HETA grabbar heller. Vadå Martin Stenmarck? Vadå Andreas Johnson? Vadåååå??? Säger mig ingenting.



Nä jag kastar hellre mina trosor o bh:ar på tv'n om De Niro, Oldman eller Day Lewis visar sig i rutan :-)

2009-09-24 @ 09:17:34
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Wanker

På dom där showerna verkar varenda brud superdesperata :D...skriker för minsta lilla...å det e klart man inte skulle gå på en show bara för att det e 3 snygga brudar ..not a chance :)

Att det inte är överflöd på killar då snygga tjejer sjumger..det ser man ju bara när Madonna å Alicia keys å beyonce uppträder..det e ju mest tjejer :)

2009-09-24 @ 11:31:36
Postat av: Mia i Gävle

Hand upp

Jag var FÖRSTA året, men..... jag VANN sex biljetter på radion Lugna Favoriter!! I Sundsvall....

Så jag tog med mig fem bruttor och åkte upp... det var pinsamt.. vi söp oss skitfulla, det var kul... men hela upplägget gjorde "ont". Dessutom hade dom "vakter" som gick omkring och talade om vilket hotell dom bodde på om vi ville åka på efterfest.... Mmmmmm, eller inte!

Men en av flickorna som fick följa med tyckte det var skitskoj.. så hon betaldae 595:- förra året när dom kom till Gävle!!!!!!

Dessutom försökte jag "varan" tjejerna här på jobbet som betalad samma slant och gick.......

Jag kan inte begripa att det är sån "succé"......

Det är B-underhållning på "hög" nivå.. nästa C!

2009-09-24 @ 15:26:11
URL: http://livethosmig.blogg.se/
Postat av: jama

Ehhhh...asså jag skulle gärna gå på Ladies Night. :) Men så har jag alltid vart svag för Mr Stenmarck oxå. Vet att många stör sig på honom men jag har träffat honom genom ett jobb en gång o han ÄR verkligen sådär helylle. Så jag är lite kär i honom ;-) Däremot har jag aldrig vart på Ladies Night o inte ansträngt mig för att gå heller, konstigt nog ;)

2009-09-24 @ 23:35:43
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Johan B

Skulle vilja höra våra tjejer jubla och godkänna att vi grabbar åker till Gentlemens Night och ser Beyonce, Shakira och Scarlett jucka loss samtidigt som kvinnliga vakter förser oss med biljetter till efterfester..



Knappast va..

2009-09-25 @ 08:47:45
Postat av: Lina

Jag ska gå på Ladies night om några veckor, men det är enbart för att Andreas Johnson är med. Han är superbäst och supertrevlig :) Men jag tänker icke svimma eller kasta underkläder, haha :P

2009-09-25 @ 15:32:36
Postat av: ullisar

det luktar chippendales. lika märklig företeelse det. om jag får tycka.

2009-09-30 @ 03:25:18
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0