Gravid Katrin

Katrin Zytomierska är tydligen gravid som det har ryktats om en längre tid. Hon som "hatar" överviktiga människor verkar ha stora problem med att hon nu går upp i vikt. Vi får väl se om graviditeten gör att hon kan bli snäppet mindre bitchig eftersom ett barn kan få de flesta att förändras.

Jag hoppas förstås att graviditeten går bra men det gör ju inget om hon lägger på sig minst 25 svårbortbantade kilon. Jag ser även fram mot att läsa hennes blogg när mammahormonerna spökar som mest medan pojkvännen Bingo flänger runt i världen och fotar liggvilliga nakenmodeller.



Kommentarer >>
Postat av: jama

Jag har jävligt svårt att ens se henne som mamma. Hon är ju....hemsk!



Men det är min åsikt det.



Nu måste den här mamman sin skönhetssömn för att orka med 2 huliganer i morrn!



Ha de

2009-10-25 @ 01:14:30
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Mattias

Jag ger henne och Bingo ungefär samma odds som jag gav Fadde och Linda att hålla ihop en längre tid.



2009-10-26 @ 16:42:25
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Fru P

Usch. Jag har verkligen supersvårt för den där människan!! Jag brukar gilla bitchar i allmänhet men den här tjejen är obehaglig. På alla sätt. Hela hennes appearence luktar skit.



Usch usch usch. Stackars barn.

2009-10-27 @ 13:18:48
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: DD

Jag läste om det där. Men fy va hemskt. Hon "hatar" barn och "fet" och nu är hon gravid. Hon kommer säkert att banta sig själv och barnet till sjukdomsgränsen.



well well....helvetet har ju inte frusit över än



Kämpa på med Max, jobb, träning och dom onda axlarna. Du ska se att han snart växer ifrån alla dagis-sjukdommarna. Observera att just innebandy är en sport som belastar nacke och axlar. Du kanske skulle fundera på annan aktivitet? (jag veeeeet att innebandy med polarna e skoj!!)



Kram

2009-10-28 @ 15:56:40
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0