Crazy Joe Devola

Skrev detta på Facebook men gör det här också. Seinfeld sänds ju på Kanal 5 och nu är serien inne i ett djävligt roligt skede med massor av höjdaravsnitt. Just nu handlar det bland annat om hur Elaine dejtar galningen Crazy Joe Devola som bland annat ger Kramer en karatespark i huvudet så att han blir lite knäpp. YoYoMa!


Kommentarer >>
Postat av: Persson

håller med.... igår när jag tittade fick man som så många ggr förr känslan ...........världens bästa tv-serie ...någonsin...avsnittet som var igår är nog topp 10...och dagen innan när kramer är hos elaines psykiatriker/pojkvän....obetalbart

2009-05-22 @ 10:17:44
Postat av: Urban

När jag blir stor ska jag bli som Kramer:)

2009-05-22 @ 14:10:30
Postat av: Mattias

Ja Kramer är underbar! När jag blir stor ska jag inte bli som George :)

2009-05-22 @ 14:41:59
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0