Wipeout

Kikade lite på nya tv-programmet Wipeout igår som nog verkade lite häftigare i försnack/trailers än vad det var. Stundtals var det förstås rätt kul när deltagarna föll eller slog sig dråpligt. Felix Herngren som kommentator fick väl in några dräpande kommentarer men detta var inget tv-program som jag kommer följa slaviskt framöver.


Kommentarer >>
Postat av: Jerpa

Kom in på nån sida där de visade Usa's första del. Varje klipp var på 10min och totalt 40min men jag har nog inte skrattat så mycket på länge. Efteråt tänkte jag att så där bra kan det inte bli när Sverige är med och det blev det ju så klart inte. Vissa saker var bra men bara 5% kanske. Fast det lät som man satt och tittade på "Buzz" då man hörde Hengrens röst.



Jag kollade för övrigt på youtube och då kan du söka på "Wipeout! episode 1, part 1", "Wipeout! episode 1, part 2" osv.

2009-03-09 @ 22:45:28
URL: http://www.jerpa.se
Postat av: Mattias

Ha ha, ja det där med Buzz tänkte jag också på :)

2009-03-10 @ 07:54:52
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0