Litet bakslag

I Fredags spelade jag ju rinkbandy på eftermiddagen och  efteråt mådde jag verkligen piss. Det kändes obehagligt i bröstet/magen, jag var likblek enligt en kollega och kände mig helt slutkörd. Kanske var det djävligt dumt att träna ons-tor-fredag som jag gjorde och speciellt med tanke på att jag är usel på att ta det lugnt. Är jag med så kör jag ofta väldigt hårt även om jag hade tänkt att ta det lite lugnt.

Så nu i helgen har jag lite små magkramper igen då det bränns och "tuggar" lite i den nedre vänstra delen av magen. Fast det är inga kraftiga smärtor utan mer obehagligt och trist att det inte var borta helt mina problem som jag trott för tusende gången. Jag har lite svårt att tro att det kan bero på min träning utan det kan ju vara något jag äter eller så finns det bara där ändå vad det nu är för fel på tarmarna?

Kommande två helger är det tänkt att jag ska göra en hel del roliga saker med två konserter och kanske en hemmafest så det vore ju skönt om magtuggandet försvann igen. Hur som helst så får jag väl ta det lugnt och inte ta någon dyngfylla även om det skulle vart roligt att få festa till lite detta hittills alkoholfria 2009!

Kommentarer >>
Postat av: Dagens Eko

Jag såg ett program här i veckan "diagnos okänd" på TV3 och den killen hade liknande problem som du. Se det avsnittet så tror/hoppas jag du kan hjälp mot dina besvär. Ja, du kan alltså be dom undersöka vissa saker, om dom nu inte redan har gjort det.

2009-03-08 @ 20:17:37
URL: http://dagensekosblogg.wordpress.com
Postat av: Mattias

Hörde talas om det programmet men har inte sett det. Läste lite på hemsidan och det är nog inget av det som stämmer in på mig men tack för tipset ändå!!

2009-03-09 @ 13:39:02
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0