Lite Maxnyheter

Max har hittat sin första favoritsång att sjunga själv. Vi upptäckte i helgen att han plötsligt gick och sjöng Umpa Umpa Umpa hela tiden och senare fick vi höra av dagispersonalen att de sjunger den där Pippilåten varje dag.
***
Vi (Jag) är lite dåliga på att låta Max springa naken här hemma och jag är ju lite nojig sådär att han ska kissa på fel ställen men igår släppte mamma loss nakenfisen en stund och mycket riktigt så kissade han i ett av köksskåpen! Tackar!
***
Inatt ramlade Max ur sängen för första gången också. Jag sov nere på soffan och Tina vaknade av av en duns mitt i natten då Max krypit till fotändan och ramlat ner då. Fast det gick bra och han somnade om rätt snabbt tydligen.
***
Max har kommit in i en period där han ibland blir jättearg/ledsen av minsta motgång och han testar oss gärna en del. Får han ett nej till att röra spisen eller bara tappar balansen när han går kan han bli jätteledsen men det är mest när han är trött än så länge. Det kan nog bli värre så småningom förstås!

Ett videoklipp när Maxen låtsas klämma handen för att få sympati >>


Kommentarer >>
Postat av: pangis

Vilken gullig liten lurenderjare han är:-) Jag skrattade gott..



Låt killen vara nakenfis.. lite barnkiss är ingen fara.. Skönt att slippa blöja ibland..snart är det sommar och då kan han vara fisen ute på gräsmattan..



Trevlig helg

2009-03-28 @ 15:10:46
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Dagens Eko

Det finns jättebra sängskydd att köpa för att undvika trillaursängen-manövrar. Vi hade ett som man bara stack under madrassen så höll det sig på plats av sig själv.

2009-03-28 @ 21:13:34
URL: http://dagensekosblogg.wordpress.com
Postat av: Mia

ASG

Vilket klipp.... hihi.

Inte dum den lilla pojken... kanske lite trött???

2009-03-30 @ 10:39:59
URL: http://livethosmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0