Kul på jobbet

Fikarast på jobbet nu som jag tillbringar framför datorn med lite frukt. Fan vad jag tycker det är roligt att jobba igen även om jag idag har rätt enformiga uppgifter med mycket knappande på datorn. Det är hyfsat lugnt på vårt jobb just nu men det blir nog stressigare framöver verkar det som. Skönt att få en liten soft start nu när jag är tillbaka och att knappa i programmet Procapita och samtidigt lyssna lite på Lundell i lurarna känns bra.

Är egentligen trött som fan idag efter en bedrövlig natt men känner mig på strålande humör och snart ska jag hämta min älskade Max på dagis. Alltid spännande att hämta honom och få höra lite om hans dag. Det känns verkligen som om fröknarna på dagis redan har blivit fäst vid Max men så känner väl de flesta föräldrar förstår jag.

"Om det här är vintern måste våren va på väg" sjunger Lundell just nu i Spotify och jag önskar verkligen att det vore så men det är rena evighetsvintern detta!! Måste säga att det har varit en djävligt fin vinter där man sluppit massa plask och fryset plask men nu får snön gärna smälta bort och låta våren komma tycker jag!

Ikväll ska jag göra comeback på Onsdagsinnebandyn är det tänkt! Kul!!!!

Kommentarer >>
Postat av: Linda Andersson

Här håller snön på att smälta bort, rund 3 plusgrader om dagarna, på nätterna är det typ 1 plusgrad. Snön försvinner rätt fort ändå, det jobbiga är väl att det är så blött ute. Och när de stackars barnen ska vara ute kan de knappt röra sig, de ser ut som små michelingubbar.

2009-03-04 @ 16:40:57
URL: http://chagak.blogg.se/
Postat av: Nina

Matte!! Låter ju jättebra det dära! Du är tillbaka på banan ju :) Hoppas det håller i sig....



Förresten, jag har precis fixat spotify...sååå najs!

2009-03-05 @ 08:04:15
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Mattias

Spotify är kanon! :)

2009-03-05 @ 12:34:44
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0