Fredag

Nu har jag nyss varit och lunchat med Jonny igen och eftersom han är av mina absolut bästa vänner så hoppas jag att vi träffas lite mer framöver vilket också gäller mina andra kompisar. Jag har ju större delen av mitt liv prioriterat kompisar före allt annat men nu när de flesta skaffat familjer och jag själv även blev småbarnsförälder så blir ju allt lite annorlunda.

Lite senare på eftermiddagen ska vi till ishallen för att spela Rinkbandy på vår friskvårdstimme. Det blir årsdebut för mig och ska bli djävligt roligt även om gamlingens ljumskar smärtar efter innebandy ons-tors. Min kondition är tyvärr också helt körd i botten efter veckorna som varit men det är ju bara att träna på så kommer den nog snart tillbaka hoppas jag.

Här på jobbet är det verkligen inte enkelt att försöka hålla sig till en bra kost lär jag säga. På fikabordet här fem meter bort finns just nu en chokladask, 7 semlor, en bullpåse och några wienerbröd. Själv ska jag ta mig en kiwi till fikat hade jag tänkt men vi får se vad den andre hjärnan säger, haha.

Ikväll blir det väl gissningsvis en vanlig tv-kväll hemma med familjen. Om Max och Tina somnar tidigt som de gör ibland ska jag nog sätta mig vid datorn och följa Lundells konsert låt för låt på Lundellforumet tänkte jag. Spännande att se vilka låtar han spelar ikväll då jag, Persson, Staffan och Linda ju ska se honom i Läkerolen nästa Fredag! Hoppas verkligen min mage känns ok då också för då tänker jag minsann partaja och ha lite kul!

Ha en trevlig helg!!!

Kommentarer >>
Postat av: pangis

Du kan kallt räkna med tips från mig! Meddela bara vad du inte äter, du kräsmagade så ska du få meny:-) Och du.. Ge fan i semlorna nu:-) Är du sötsugen ha lite mörk choklad i bakfickan!!! Trevlig helg!

2009-03-06 @ 14:24:31
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: FredrikB

Har precis slängt av mig en förkylning (som jag fick i början av veckan). På söndag blir det joggning för första gången på tre veckor. Det känns att det behövs, om jag säger så...



Här på jobbet kör vi en redig frukostbuffé varje fredag. Det hade jag ju glömt i morse (bara femte veckan här, herregud ;-) ), så det blev en dubbel frukost idag.



I kväll blir det nog sushi, och sedan kanske vi ses i låt-för-låt-tråden från Karlstad!



/F

2009-03-06 @ 15:12:18
URL: http://fredrikfoto.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0