Gardells slottraseri

Igår kikade vi lite på två avsnitt av Stjärnorna på Slottet och fick bland annat se det kvällstidningsomtalade avsnittet där Jonas Gardell blir "rasande" på pianisten Staffan Scheja. Jag tycker om den här typen av tv-program men årets "stjärnor" är inte de mest intressanta i mina ögon. Jonas Gardell livar ju upp programmet en del får man erkänna men samtidigt retar man sig ju på honom när han beter sig som en pinsam bortskämd 5-åring i det omtalade avsnittet. Fast det är ju Gardell det och i vilket fall ska det bli intressant att följa nästa avsnitt när det är hans dag. Då lär han väl trivas när han får vara i centrum och bestämma allt gissar jag. 
***
Apropå tv-program med äldre deltagare så såg vi även ett avsnitt av På Spåret med Siw Malmqvist och hon verkar inte längre ha alla hästar hemma måste jag säga. Så kändes det även när hon var med i Dobedoo tidigare och tänk vad mycket mer underhållande ett På Spåret program blir om det är "bra" tävlande gäster som exempelvis Filip och Fredrik. För övrigt har jag tagit många tågresor tidigt denna säsong då Herr Oldsberg gärna vill klämma in sportgåtor tidigt bland ledtrådarna.


Kommentarer >>
Postat av: Jerpa

Det där med gamla tanter känner jag igen. Vi kollade på Bingolotto före julafton och fru Wahlgren visste knappt hur man spelade bingo. Och Jonas kan bli lite väl barnslig ibland ja. Dock tittar jag inte på sånna där program ;)

2009-01-05 @ 17:07:41
URL: http://www.jerpa.se
Postat av: Fru P

Mehh... Fru P gillar verkligen Siwan. Har ju vuxit upp med henne. Hon har ju alltid funnits.



Tänker forsätta gilla henne. Punkt ;-)

2009-01-05 @ 21:37:29
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Mattias

Jerpa/

Ja Gardell är som han är men som jag skrev blir det lite bättre tv alla fall.



Fru P/

Ja det har jag nog läst i din blogg. Ja du får gärna gilla henne bara hon kunde låta bli att vara med i de program jag vill se på :) Hon var ju helt väck stundtals i På Spåret men otroligt nog vann de matchen ändå.

2009-01-06 @ 11:06:12
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0