Falling Down

Ni vet den där filmen Falling Down där Michael Douglas en varm dag när allt går emot honom får tokspelet och går bärsärkargång i raseri. Så känner jag ibland att jag vill göra nu när magkramperna har kommit tillbaka och under sömnlösa nätter med en hostande gråtande Max mm. Även om jag mycket väl vet att det finns många människor som har det värre än mig så med mina mått mätt har Januari 2009 varit en riktig pissmånad!

Jag kände mig ju riktigt hyfsad här över helgen och i början av veckan så min plan var att börja arbeta i Torsdags. Tyvärr så kom kramperna tillbaka I Onsdags fast på ett lite annat sätt längre ned i magen och främst mot vänster sida. Inte lika smärtsamma som när skiten började men alldeles tillräckligt kan jag lova.

Min läkare som ännu en gång inte har ringt upp fast det var bestämt har tydligen åkt till Brasilien 5 veckor nu så visar inte ultraljudet på Tisdag något så får jag väl träffa någon annan läkare. Kanske lika bra det då så man får en läkare som ser på mina problem med nya ögon. På Måndag ska jag försöka jobba till varje pris och sen får vi se vad som händer efter ultraljudet då. Tyvärr gissar jag att de inte kommer hitta några gallproblem heller men vi får väl se. Mycket mycket gnäll nu men det är så här jag känner just nu helt enkelt.


Poster för Falling Down 2

Kommentarer >>
Postat av: Anonym

Va trist att höra!!! Hoppas det blir bättre snart.



Falling Down, förövrigt en av mina favvofilmer.

2009-01-30 @ 22:04:29
Postat av: Jerpa

Vad är det med läkare här i Gästrikland. Vi ska också få en läkare att höra av sig men utan resultat.



För övrigt så gnäller du inte. Du säger ju bra hur du känner och ett vanlig magont kan ju göra ont och då är nog detta värre. Lider med dig. Vet själv hur njursten känns.

2009-01-30 @ 22:07:03
URL: http://www.jerpa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0