Bondehybris

Att tv-programmet Bonde Söker Fru är populärt har jag förstått men finns det inga gränser för hur mycket TV4 kan mjölka (Arne Hegerfors) ur programmet i efterhand. När jag såg reklamen om någon ny Dubbel-CD med kärlekslåtar där de visar bilderna på de kärleksfulla bönderna så bara funderar jag om det verkligen finns folk som köper en sån skiva år 2009! I dessa tider när folk laddar ner, använder Spotify eller helt enkelt bara rattar in Lugna Favoriter om man nu vill höra kärleksballader så har jag svårt att tänka mig att skivan ger några större inkomster.

The Devil Wears hade exakt samma åsikt som mig för övrigt.

När jag sen skulle läsa Aftonbladet på nätet igår så var det 3-4 artiklar om Bonde-Magnus bröllop som dessutom TV4 ska sända i TV!!!! Man kan ju tro att det är Prinsessan Victoria som ska gifta sig eller nåt men men nu är detta inget jag ligger sömnlös över men ett märkligt fenomen hur vissa dockusåpakändisar kan bli så omskrivna. Ungefär som Ensamma Mamman-Susanne syndromet 2007.

Apropå Giftemål så är det tydligen två syskon som är på G att besöka prästen...


Kommentarer >>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0