Tillbaka på jobbet

Efter att ha varit borta från jobbet i hela åtta månader är det en rätt skön känsla att vara tillbaka och få börja det vanliga livet igen! Roligt att träffa kollegorna igen och nu gäller det bara att komma in i jobbet ordentligt. Det kommer nog bli lite körigt på jobbet framöver och jag har glömt mycket av hur en del saker fungerar men det ordnar sig nog. Jag är glad över att ha ett jobb som mestadels känns roligt att gå till och med trevliga kollegor.

Magen känns mestadels ganska bra och ikväll ska jag äntligen göra årsdebut på innebandyn. Det ska bli så djävla roligt att få träna innebandy igen och få börja bygga upp min kondition igen som nu är helt körd i botten. Det ska ju vara bra för mage/tarmar att röra på sig så jag hoppas lite motion får bort mina sista konstiga krämpor i magen.

När det gäller Max så är han mer vild än tam just nu. Han är helt galen i att knäppa på spisen, digitalboxen och allt möjligt och blir man irriterad eller arg så tycker han detta är hysteriskt kul! Han går ju mer och mer varje dag nu och längre sträckor än tidigare så nu börjar ett ny rolig men jobbig period där hemma då han kommer fara runt som en galning i hemmet gissar jag.Efter alla sjukdomar stackars Max har haft så fick han även ögoninflammation men inte så farligt och nu är han alla fall på dagis igen.

Kommentarer >>
Postat av: DD

Skit kommer alltid i högar - mycket elände på en gång.



Du får ha det kanon på jobbet! Du kanske längtar hem till Max snart igen ;D



2009-02-26 @ 11:12:03
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Mattias

Ja det behövs inte många minuter utan Max tills jag längtar till honom igen men skönt att få lite omväxling ändå lär jag säga.

2009-02-26 @ 14:16:59
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: pangis

Dags att säkra hela hemmet hör jag:-) Han verkar vara en smart liten spjuver Maxen.. Det gillar jag:-)



Du ska se att om en vecka är det som du aldrig varit ifrån jobbet.. Man vänjer sig snart!



2009-02-26 @ 18:39:25
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Nina

Najs o va tillbaka på jobbet... man känner att man är tillbaka på banan på det sättet!



hoppas nu att din mage ger med sig alldeles....



Trevlig ÄLG!!:)

2009-02-27 @ 09:13:18
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har just funderat hur det är med magen! Kan det vart nåt kolik-aktigt kanske? Det kan väl även drabba vuxna...! Stress?



Ja du, vattkoppor är nåt man ska genomlida, fast jag tycker det har gått över förväntan med bägge barnen. Sonen fick dock inte lika många som dottern, men jag tyckte ändå han hade många. Hon är totally prickish. Stackarn. Men den värsta klådan verka vara typ dag 2-3 där, sen verkar det ge med sig lite.



Hihi, ja du,den ena barnsjukdomen efter den andra ska man gå igenom...du har bara börjat ;-)



Kul att han börjar knata runt, men som sagt, de är EVERYWHERE då istället. Ha ha.



Ha en bra helg. Själv går vår i kalasandets tecken :)



2009-02-27 @ 09:37:07
Postat av: jama

Det var jag som skrev precis...

2009-02-27 @ 09:37:31
URL: http://jama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0