Lite ljusning

Nu har Max äntligen blivit friskare och börjar bli sig själv igen. Det var lite småjobbigt att vara hemma med honom i början av veckan när han inte mådde bra och jag själv inte var i topptrim men nu är den perioden över. Som tur var fick vi byta hans vidrigt äckliga penicillin mot ett annat "godare" så nu blir han nästan arg för att han inte får dricka mer av det, ha ha.

Mina magkrämpor känns också allt bättre och nu är jag helt inställd på att börja jobba på Onsdag vilket ska bli skönt. Tyvärr är det ju fortfarande inte helt bra så något är ju fel men jag hoppas den där röntgen längre fram kan visa nåt så jag vet hur jag kan hantera detta framöver med t ex anpassad kost eller så.

Nu när jag känner mig piggare så börjar träningssuget komma tillbaka rejält. Jag som brukar bli frustrerad över att inte få träna på några dagar har ju inte gjort ett skit på hela åtta veckor!!!!! Konditionen verkar vara i botten med tanke på att jag var helt slut igår efter lite pulkaåkning med Max. Om det känns hyfsat i veckan med magen hoppas jag kunna spela lite innebandy med grabbarna nån kväll och det ska bli så djävla skönt att komma igång igen!

Nu ser jag fram mot att börja jobba, träna och umgås med lite kompisar här framöver. Jag hoppas magen snart känns helt bra så kanske man kan våga ta en rejäl rolig fylla med några kompisar snart  för det skulle kännas välbehövligt just nu faktiskt! Känner mig rätt uttråkad just nu och behöver ha lite roligt helt enkelt!

När det gäller Max så är han snart en gående liten pojk. Han går ju längre och längre sträckor utan stöd men blir lite försiktig och inser inte fullt ut att han faktiskt kan gå bara han vill. Nu hoppas jag att Max får vara frisk ett tag framöver när han börjar på dagiset igen imorgon eftersom även han varit sjuk större delen av 2009.


Kommentarer >>
Postat av: Johan

Skönt att det börjar vända. Angående "ha lite roligt" så är det ju snart lördagen den 21:a mars. Lundell på Globen och öl med en gammal CB. Lockar inte det så säg...? :-)

2009-02-22 @ 18:12:39
Postat av: pangis

Men vad skönt om det äntligen börjar vända för er! Grattis till gående Max, du behöver nog inte oroa dig för konditionen när han börjar springa omkring:-)

2009-02-22 @ 20:12:40
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Nina

Men vad skönt med en vändning!! åh.... hoppas det bara blir bättre o bättre nu! Fniss börjar han gå nu?? Tänk....

2009-02-23 @ 09:33:34
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Malla

Najs att allt börjar vända..



Pok



Mallahoppasnifårvarafriskabralla

2009-02-23 @ 09:43:06
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0