Mellandagsrea

Jag har inte varit in på någon mellandagsrea i år heller och känner väl inget större sug heller över att trängas med folk i långa köer mm. Tydligen har inköpen av platt tv på mellandagsrean i år slagit alla rekord och även om man förstås kan göra vissa fynd på rean så är mycket av hemelektronikjättarnas kampanjer inte alls så bra som folk verkar tro.

Det är bara att titta på Prisjakt och se statistiken på många tv-apparater där många höjer priserna i slutet av November för att sedan kunna skriva att en viss tv är sänkt i pris med 3000 kr eller nåt på rean. Sedan så är det sällan rea på de bästa apparaterna utan El-Giganten och de andra vill förstås bli av med de svårsålda modellerna. Fast som sagt, visst inser jag också att man kan göra riktiga fynd om man orkar med köandet och trängseln.

Någon som har fyndat något på mellandagsrean???


Kommentarer >>
Postat av: pangis

Inte till mig personligen men vi köpte en del fina priser till vår stora tävling i mars... Gott nytt år till er!

2009-12-29 @ 14:52:09
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Micke

Kan bara hålla med om att en del folk köper tv-apparater som galningar utan att ha koll

http://www.e24.se/pengar24/prisjamforelser/sibas-rea-rena-bluffen_1767899.e24

2009-12-29 @ 15:31:16
Postat av: Linda

Jodå, visst fyndade vi lite iallafall - tror jag ;-) Är inte så insatt just de här med tv-priserna, utan de får J sköta. Så en plattis och en kompaktkamera fyndade vi till slut, och en hårklippare - hela 50:- rabatt! WOHOO! ha ha! Nej då, vi skulle iaf köpt den ;)

2009-12-29 @ 16:47:23
Postat av: Fru P

En kofta för halva priset e allt jag kommer unna mig det här årets mellandagsrea... känns lite trist men va fan. Bankrutt e man efter julen :-(

2009-12-29 @ 18:59:08
URL: http://pendelilska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0