Dagens...

Humör: Lite trött och hängig pga min förkylning men på bra humör
Hälsostatus: Magen känns fortsatt helt ok, kan det onda snart vara borta helt tro?
Max: Var på kanonhumör imorse och har sovit bra inatt med Tina på övervåningen
Min sömn: Inget vidare då nässpray och alvedon inte hjälpte, har varit uppe sen kl 04
Arbetsdag: Stressig förmiddag med mycket att göra men lugnare nu och fikapaus vid datorn
Lyssnar på: Fikande kollegor som diskuterar sina krämpor, inte bara killar som är sjåpiga
Irritationsmoment: Att jag vill träna, träna, träna men måste bli lite friskare först
Orosmoment: Vår ekonomi, rustpengarna försvinner till annat än rust
Äter: Mycket köpmat nu utan kylskåp men ikväll blir det Spagetti och köttfärssås, mums!
Dricker: Honungsvatten/Vatten
Bästa: Imorgon får vi äntligen vår nya kyl och frys! Snyggt med svart hoppas jag!
Fundering: Heter det fortfarande vitvaror nu när svart och rostfärgat tar över?
Sämsta: Våra tankar om sistaminutenresa i Maj försvann in i nya frysskåpet
Avundsjuka: Hörde om en kines som var 2,46 lång, ge mig 5 cm tack så blir jag 1.80.
Fundering: Hur tänkte de när jag nyss fick kallelse till en bilbesiktningstid i Ystad???
Väder: Kallt som fan idag ute! Vart tog våren vägen?
Kvällsplaner:
Förhoppningsvis lite lugnare än föregående kvällar denna vecka
Bilder: Här nedan med favoritmotivet Max


Kommentarer >>
Postat av: pangis

Tja våren är hernere.. Ystad? tja dom vill väl ge dig en semester..



Hoppas helgen blir bättre än veckan.. har inte heller haft en värstingvecka direkt..

2009-04-16 @ 16:27:36
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0