Dagens...

Humör: Bra men Liverpoolförlusten igår svider som fan
Hälsostatus: Känner mig ganska bra i magen nu faktiskt
Max: Feberfri nu, lite hostig och gnällig men glad över att få gå på dagis igen
Sömn: Ca 4 timmar men kommande natt bor jag i gästrummet igen, sova sova
Planer: Jobbar mellan kl 8-11, sen innebandy, sen långhelg med familjen
Lyssnar på: Bruce Springsteen på Spotify
Ser på: Dataskärmen och fikande arbetskollegor
Irritationsmoment: Vårt kylskåp har pajat, någon som är kylskåpsreparatör?
Äter: Både nyttigt och onyttigt just nu
Dricker: Mest vatten men är lite sugen på starkare drycker i helgen
Bästa: Skönt med långhelg och hoppas på finväder i helgen
Sämsta: Påskkärringar innebär stora påskägg hemma med godis hemma=jag äter upp
Avundsjuka: Känner mig lite avis på flera bekanta som rest utomlands och fått sol
Tomte: Svartenbrandt! Bankrån igen! Lås in och kasta bort nyckeln för fan!
Fundering: Hur kan finnas så många dumsnåla människor?
Finanskris: Service, byte av bromsar mm. = 7500 kr men så är det ju att ha bil
Väder: Dimmigt och lite höstlikt väder men snön smälter ju, härligt!
Sporthyllning: Jörgen Jönsson är värd respekt och vilket avslut på karriären!
Hockeystraff: Kolla denna hockeystraff och det är inte Linus Omarks
Musikvideoklassiker på YouTube: Metallica - Nothing Else Matters
Humorklassiker på YouTube: Pang i Bygget (Tyskarna), Don´t mention the war...

Kommentarer >>
Postat av: Malla

Tror ni får fylla den lilla sovvettvil´lingen med alkohol.. ;-)



Pok



Mallahaenhärligpåskbralla

2009-04-09 @ 10:32:45
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: wanke

Jaa du olsson ..det såg ju bra ut med 1-0 ...sen vart det kattskit ..nu blir det ju ruskigt svårt att vända för dom! Men med mindre toppmatcher i benen så finns det ju större chans på ligan förstås ! ;)

2009-04-10 @ 11:00:08
Postat av: Rashid

You'll Never Walk Alone.

2009-04-11 @ 01:57:14
Postat av: DD

Avundsjuka? Why??? Det är ju somamrvärme här i Sverige och du slipper feta tyskar OCH överdyra Euro. Du får "GRATIS" solbränna här hemma.



Jag måste hålla mig utom räckhåll för solen pga pågående ansiktbehandling. Jag får INTE bli solbränd och huden antar redan nu en lätt brunare nyans trots ihärdigta försök att låta bli. DET suger....synd om mig juh ;D



2009-04-14 @ 09:44:23
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0