Godaste chokladen

När man är sjuk måste man förstås tröstäta lite godis. Igår köpte jag Marabous Digestivekex choklad och satan vad god den är!!! Kan gärna blandas ihop med lite ostkrokar som jag gjorde igår men där tycker en del jag är lite konstig vet jag, ha ha. Förutom vanliga Marabou och denna sort så gillar jag också Geischa väldigt mycket.

Vilken är er favoritchoklad undrar chokladmissbrukaren?


Kommentarer >>
Postat av: Linda

Digestiven har jag aldrig ätit faktiskt... ha ha! Jag gillar Marabou mjölkchoklad, daim och nonstop. Men föredrar hellre mörk choklad med hallonbitar i.

2008-09-02 @ 15:54:12
Postat av: saom

Älskar digestivechokladen! Sjukligt beroendeframkallande.

2008-09-02 @ 16:01:48
URL: http://saom.blogspot.com/
Postat av: Jerpa

Blev bjuden på den där för nåt år sen o den var faktiskt riktigt god. De flesta marabou går i men inte de med nötter då jag inte tål det. Premiumvarianterna är också bra då man vill ha lite mer %.

2008-09-02 @ 16:31:13
URL: http://jerpa.se
Postat av: pangis

Vanlig Marabou mjölk.. är allergisk mot nötter så jag är lite försiktig.. men den går bra. Den här nya tunna mjölkchoklade dom har också är kanon. Men den bästa fanns i Belgien..chokladens paradis!! Överallt små chokladbutiker där man gjorde sin egen med exklisivt recept färg och form.. du borde ta dig dit!

2008-09-02 @ 17:15:46
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Fru P

Spanade in den i söndags när jag handlade... men barkbit som man är så tog jag samma gamla choklad som jag alltid gör - Riesen. Så det får bli mitt lördagsgodis... igen.



Men nästa gång ska jag ta mig tusan prova.

2008-09-02 @ 21:39:27
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Janne

Choklad är gott i dom flesta former. Jag håller nog Scweizernöt eller hur det nu stavas högt. Dock så avskyr jag ostbågar så där får du en överkryssad geting ;)



/Janne

2008-09-03 @ 03:57:23
URL: http://janne73.blogspot.com
Postat av: Johan

Det är faktiskt lite sjukt att blanda ostrkrokar och choklad som du gör. Blandar du gröt och korv också? Nej just jag, korv är ju på nej-tack-listan.. ;-)



Geischa får mig på andra tankar och avstår därmed den..



Jag gillar den rena Maraboun bäst.

2008-09-03 @ 07:52:10
Postat av: Persson

vilken blandning.........men det där har du väl inte ketchup till ..eller

marabou schweizer-nöt en favorit som jag äter ungefär en gång om året...........jag är ju som bekant en chips-kille

2008-09-03 @ 15:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0