Idoltörstande idioter

Tänk om de som producerade tv-programmet Idol kunde sluta att visa falsksjungande donkar större delen av programtiden! Jag inser att många vill se detta men de kunde ha en bättre balans i programmet tycker jag. Hur kan det finnas så otroligt mycket blåsta tv-sugna människor? Det värsta är ju att alla inte är pajaser som vill synas i tv heller utan de verkar mest vara efterblivna och inte förstå bättre??? Jag spolar förbi alla sopor och tycker att det som är sevärt ju är när någon imponerar som denna Anna Bergendahl gjorde!

Jag blev kanske inte riktigt lika impad som juryn men när de tre med sin imponerande bakgrund blir sådär lyriska så måste hon ju vara väldigt speciell. Det blir roligt att höra henne sjunga annat framöver! Ännu ett klipp för att fresta Johan och Frippo att bryta sitt löfte om att inte se en enda sekund av årets idol!


Kommentarer >>
Postat av: Janne

Riktigt vass i mitt tycke. Bara det inte blir en som gråter efter varje avsnitt. Märkligt att hon inte insett tidigare att hon har en vass stämma.



Du får hålla mig uppdaterad om hur det går framöver ;)



Ha en bra helg!



/Janne

2008-09-12 @ 17:23:58
URL: http://janne73.blogspot.com/
Postat av: Frippo

So far so good...=)

Inget tv och inga klipp på datorn. Jag mår bra ändå...=)

2008-09-12 @ 21:40:31
URL: http://frippo75.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0