True Blood

Jag har börjat kika på den nya tv-serien True Blood som sänds på Canal+ på Onsdagar, kl 22:00. I serien som ska innehålla en hel del skräck, spänning och sex så finns det vampyrer som lever ihop med vanliga människor! Detta pga att man säljer koncentrerat blod (True blood) i affärer så att vampyrer ska kunna leva på det istället för att ge sig på människor.

Jag har bara sett det första avsnittet men tycker det var helt ok. När det är grundaren av tv-serien Six Feet Under och bolaget HBO som står bakom serien borde den vara sevärd tycker man.


Kommentarer >>
Postat av: Tina

Till och med jag tyckte serien var helt ok, jag som är skeptisk mot det mesta som är overkligt.. Hihi!!

2008-10-30 @ 16:46:20
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: pangis

Såg trailern..verkar bra ska be kära pojkvännen att ladda ner några avsnitt:-)

2008-10-30 @ 20:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0