Musiken i Mix Megapol

Har skrivit det förr och skriver det igen! Vem fan väljer musiken på Mix Megapol??? Ingen håller en pistol mot mitt huvud och tvingar mig att lyssna, jag vet! Fast jag vill ju gärna höra på Adam & Gry på morgonen så gott det nu går med en högljudd Max som försöker överrösta Äntligen Morgon-gänget när han njuter av gröten genom att låta MMMMMM vid varje tugga.

De borde byta ut sin slogan "Den bästa blandningen av gammalt och nytt" till "Samma djävla blandning av gammalt och halvgammalt". De kör ju alltid samma gamla låtar och öser sen på med hits från i våras som Curly Sue med Takida, All summer long med Kid Rock minst en gång i timmen. Av de gamla låtarna så har de väl i ca 4-5 år nu matat låtar som Believe (Cher), It´s Raining men (Jag spyr) och allt som gjorts av Patrik Isaksson och Shania Twain miljontals gånger.

När det gäller morgonshower i radio så väljer ju många Rix FM med Roger, Titti och Gert men personligen tycker jag inte alls det programmet har lika intressanta gäster samt att de känns tråkigare än Äntligen Morgon-gänget. Ibland kikar jag också på The Voice på morgonen (TV 6) om Max accepterar detta och det är väl hyfsat ibland men inget speciellt.

Har ni andra något favoritprogram i radio på morgnarna?


Kommentarer >>
Postat av: pangis

Jag lyssnar på P3..där får du iallfall den nya musiken.. och morgonpasset är bättre än Mix Megapol..tycker jag:-)

2008-11-06 @ 09:56:20
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: David E-G

YES! Äntligen en person som också spyr till It's raining men. Det är bland det sämsta jävla skit som någonsin har gjorts och spelats. Jag blir lätt illamående av att höra låten och vid första ton så byter jag radiokanal.

Mix Megapol och Rix FM är lika dåliga båda två. Nu ska ju Rix försvinna så jag personligen hoppas att The Voice eller NRJ ersätter den där skiten.

2008-11-06 @ 15:37:27
Postat av: Honung

Jag är aldrig vaken och om jag är vaken så jobbar jag...

2008-11-06 @ 15:38:41
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: Johan

Vinyl 107:10 rullar alltid på jobbet. De är småroliga och framförallt är det BRA musik. Blandat från 60-70-80-talet. Väldigt varierat och bfra för oss som har några år på nacken...

2008-11-07 @ 06:57:45
Postat av: Frippo

Klockrent. Håller med. Rix musik är ännu värre. Mix gillar jag också men bara för programledarna. Musiken suger. Voice är bra och roliga och den musiken funkar alltid. Nrj, njae. Jag zappar mellan Mix och Voice.

2008-11-07 @ 18:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0