Fadde singel

Fadde är singel igen efter sitt långa tre veckors förhållande med glamourmodellen Sandra För någon vecka erkände Fadde i pressen att han kanske älskade Linda Rosing lite för mycket men skulle ge detta förhållandet en chans. En kanonstart på ett förhållande, bra tänkt där. Att Fadde är singel igen slås nu upp stort i pressen och nu haglar tydligen kärleksbreven in till honom!

Fadde som verkar vara en manlig bimbo har inte längre några Vip-kort till Spy Bar att dela ut och pengarna finns hos skattemyndigheten eller hos Linda Rosings botoxklinik! Detta avskräcker inte de hundratals kvinnor som skickar brev till honom nu när han är singel och jag fattar ingenting? Kändiskåtheten hos vissa kvinnor känner inga gränser!

Om någon av mina kvinnliga bloggvänner vill kontakta Fadde och sätta in en stöt så är hans blogg här >>

Apropå Linda Rosing läste jag tidigare i Carolina Gynnings blogg om att det var slut mellan henne och Kleerup. Han har nu istället setts gå hem med Rosing efter en krogkväll. Så gick det med Lindas avhållsamhet inför hennes nya tv-program. Vilken chock!!!


Bild från Sandras blogg

Kommentarer >>
Postat av: pangis

Uj uj uj.. Där går det undan.. Men som den Pangbrud jag är så håller jag mig till min egna cowboy:-)



Btw.. Jag förundras än mer över de kvinnor som skcikar kärleksbrev och inleder förhållanden med tunga kriminella.. eller kräk som herr Fossmo..

2008-11-15 @ 12:34:29
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Honung

Oj vad jag känner att jag vill lägga en stöt på Fadde! ;)

2008-11-15 @ 14:01:15
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: Malla

Ojojoj... Vilken chock!



Vet inte riktigt hur jag ska genomleva dagen... Med vetskap om denna nyhet!?



Ojojoj!!!



MallaärFadde/Linda/mflpåriktigtverkligenbralla

2008-11-16 @ 09:00:04
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag tror att jag undanbeder mig kontakt med Fadde och hans kärleksliv, det känns en aning, hmmmm låt mig säga patetiskt!



Trevlig kväll.

2008-11-16 @ 21:57:56
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0