Viva Espania!

Efter en välspelad spännande final så stod då Spanien äntligen som segrare i ett stort mästerskap och det var verkligen välförtjänt. Spanien har ju världens mest spelskickliga lag vad gäller passningsspelet och nu när de även har vassa forwards som Torres/Villa så blir de ju säkerligen dominerande inom världsfotbollen några år framöver. Just Torres gjorde en grym match och visade upp en tuffhet som gör mig stolt som Liverpoolare :)

Det har varit ett fantastiskt bra fotbolls-EM måste jag säga vilket gjorde att man ganska snabbt glömde Sveriges något bleka insats. Offensiv fotboll har belönats och det har varit mindre filmningar mm. än tidigare. Härligt!!! Återkommer kanske med ett längre inlägg om detta EM och Lagerbäcks framtid!

För övrigt så slutade vårt EM-tips med seger för mig! Hurra!


Kommentarer >>
Postat av: Frippo

Grattis Spanien och grattis till segern i tipset!

2008-06-30 @ 11:31:42
URL: http://frippo75.blogg.se/
Postat av: besserwisser

det heter viva espana.........

2008-07-01 @ 15:52:12
Postat av: Inga besserwisser

och stort grattis till segern i tipset

2008-07-01 @ 15:53:37
Postat av: Mattias

Ja jag kom på det sen men orkade inte ändra sörru Mr Besserwisser :) tack tack, känns jätteroligt att vinna denna enormt omtalade prestigefyllda tipstävling..

2008-07-02 @ 11:53:47
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0