Stackars Victoria

Nu såg jag inte en minut av hyllningsprogrammet igår men tycker alltid lite synd om vår kronprinsessa som måste sitta där på Öland i nån folkdräkt som en gammal kärring år efter år och le oavsett vilka som uppträder eller uppvaktar henne. Synd om henne kanske är fel ord med tanke på att det finns en hel del människor som förstås har större problem i livet men jag är inte direkt avis på henne om man säger så. Inte fick vår Sandviksbekante Westling vara med den här gången hörde jag. Han överlever nog ändå gissar jag.

Såg att Tomas Järvheden skulle vara programledare och det klarade han säkert bra eftersom jag tycker han är duktig och rolig! Jag minns när Järvheden var helt okänd och körde ståupp på en krog i stan när vi hade innebandyavslutning för några år sen. Han var djävligt rolig och inte bara på det "inövade" så man tänkte ju då att han borde kunna bli något i större sammanhang än ståupp-branschen.

Kommentarer >>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0