Firefox 3

Ni som upptäckt hur mycket bättre det fungerar att surfa med Firefox än Internet Explorer vet väl att version 3 nu finns att ladda ned här >>

Om ni inte har upptäckt Firefox så kan jag verkligen rekommendera att ni provar!


Kommentarer >>
Postat av: pangis

gjort för länge sen.. :-)

2008-07-02 @ 10:39:22
Postat av: Frippo

Förklara för en icke-kunnig fördelarna tack. Hade någon annan en sväng, netscape tror jag. Den sög big jävla time. Berätta berätta...

2008-07-02 @ 20:16:55
URL: http://frippo75.blogg.se/
Postat av: Mattias

Ska återkomma när jag får mer tid med lite tips om varför Firefox är överlägset! Främsta orsaken varför jag använder Firefox är att man kan anpassa programmet mycket mera än Internet Explorer och att man kan ladda hem massor av suveräna tillägg till Firefox som gör surfningen bättre/roligare/enklare!



Ett annat skäl för många andra är ju att Firefox är mycket säkrare än IE.

2008-07-03 @ 19:41:31
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: pangis

Det går snabbare och är mer "driftssäkert". Vi har t o m firefox på jobbet. Jag har även Opera men den kör jag mest med från mobilen. Fasen vad jag kan:-)

2008-07-03 @ 20:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0