Debut i Läkerolen

På Söndag gör jag min debut på is i Läkerol Arena!!! Jag och gubbarna inom min enhet på kommunen kör ju numera rinkbandy varje fredag vilket är så djäkla roligt. Nu ska vi ha en träningsmatch mot Gävle Kommun på Söndag morgon och spelplatsen är alltså Brynäs hemmarena Läkerol Arena. Coolt! Tyvärr har vi ett väldigt dåligt lag och tiden halv nio på morgonen skrämde tyvärr bort 2-3 av de som är hyfsade men jag tycker det ska bli roligt trots allt att få se arenan från en annorlunda vinkel. Hoppas bara inte Gävle kommun består av massa gamla Brynäsare eller nåt för då blir det rekordförlust för oss gissar jag. Frågade några kompisar om någon var sugen att vara med men fick inget napp och orkar inte tjata på massa eftersom de flesta nog tycker det är för tidigt och nu blev vi alla fall 8 spelare tror jag.

Köpte en ny rinkbandyklubba igår och det var lite ovant men dribblingarna sitter lite bättre. Hör ni inget mer ifrån mig här på bloggen så har jag blivit draftad och vi har styrt vår kos till NHL! :)


Kommentarer >>
Postat av: Fru P

Sportinlägg = Fru P har inga kommentarer :-(
Väntar ivrigt på ett icke sportigt inlägg.

2008-02-02 @ 00:05:34
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Mattias

Är man sportdåre så är man men det kommer skrivas om annat oxå jag lovar :)

2008-02-02 @ 07:03:29
Postat av: Pumba

Tror du blir draftad av Washington! Bäckström center mellan de två sniprarna Ovechkin och Gonzo!!!

2008-02-03 @ 11:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0