Daniel Westling

Tidigare i veckan såg jag på tv-programmet "Frånvarande" som sänds i TV8. Det går ut på att en panel med fyra inbjudna gäster i en timme diskuterar en känd person som inte finns med i studion. Förra veckan var det Carolina Gynning och denna gången vår blivande kung Daniel Westling. Förutom skvallerjournalisten Johan T Lindwall så hade de andra i studion inte alls någon koll på Westling kändes det som och det blev mest en massa gissningar. Det blir lite löjligt när de får honom att framstå som en bondlurk från Ockelbo hela tiden och en tjej i panelen antydde att han säkert är en kändiswannabee vilket jag till och med bestämt kan säga att det är bullshit.

Själv har jag träffat honom på lite olika ställen i samband med fester på Lillsved där han gick året innan jag började och senare även på Gotland. Några av mina kompisar som Jonny och Perra känner ju honom rätt bra och själv har jag bara surrat lite med honom några gånger. En otroligt trevlig kille hur som helst och inte alls konstigt att de haft svårt att gräva fram skandaler om honom. Lite roligt ändå att man vet en liten hemlis om vilken kändis som är bukis med Victoria men nåt mer än så ska jag icke avslöja!

För övrigt är det ändå lite märkligt att han törs/vill/vågar göra det valet att bli ihop med Kronprinsessan med allt vad det innebär? Speciellt om man inte gillar papparazzis och allt det där andra. Han var ju ändå på väg att bli rätt framgångsrik med gymmen och det saknades inte kvinnliga beundrare innan Victoria kan jag lova. Han blev väl störtkär och det kanske inte är så dumt att bli kung, vad vet jag?

Kommentarer >>
Postat av: pangis

Kung blir han inte!! Han blir prinsgemål eller hertig eller något sånt. Kung kan man bara bli genom arv, drottning blir man när man gifter sig med regenten men om vi har en kvinnlig regent blir det prinsgemål. Mansgrisigt kanske men kung trumfar drottning. Däremot tror jag att han blir jättebra i den rollen. Hoppas dom kommer till skott snart! Han ger ett bra intryck och äktenskapstycke har dom så det räcker. Men du måste skvallra liiiite :-) Fin helg

2008-02-29 @ 14:20:32
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Mattias

Ja det har du rätt i Pangis. Är inte så insatt i kungareglerna jag :) Ja han kommer säkert klara rollen jättebra tror jag också men jag avundas inte honom när det gäller att sitta på nobelmiddagar och vara utan privatliv resten av livet.

2008-03-01 @ 11:27:18
URL: http://jack71.blogg.se
Postat av: Hella

Var längesen jag läste din blogg nu..:)
Och måste göra ett litet inlägg om Daniel...jag gick ju gymnasiet med han jag oxå. Vilken gentleman! Höll upp dörrar för oss tjejer, men jävlar vilken grinplös på gympan när man tog av han bollen..hehe!
Han är i alla fall en jävla bra kille!
Kram på er och jag ser att Max är er solstråle och jäkligt söt, efter sin mor förstår jag..*retas*
/Hella

2008-03-01 @ 22:52:45
Postat av: Mattias

Kul att du kikar in och kommenterar lite Hella! Jag tror också Max fått sötheten efter mor faktiskt :)

2008-03-02 @ 08:54:26
URL: http://jack71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0