Dagens...

Bästa:
Att Max fick vara hos mormor någon timme på em. Skönt att få ladda batterierna lite!

Sämsta:
Att innebandyn idag blev inställd, mitt lite deppiga humör, vädret och tröttheten.

Väder:
Snön har smält till plask som har frysit till is = Svensk vinter...

Tv-tips:
Inte Göta Kanal 2 på TV4 ikväll men däremot Robins i SVT med Robert G som gäst!

Mat & Dryck:
Big Mac & Co blev det till lunch och ikväll ska jag unna mig ett glas rött tror jag

Kvällstidningsrubrik:

Nu kommer blixthalkan, stor prognos!!! (För hundrade gången denna vinter)

Gulp:
När jag vid kl 03 inatt ser hur Max sakta krypandes är på väg utför sängkanten vid fotändan av vår säng. Han lever om på nätterna så våra kuddar vi buffar upp med stoppar inte honom. Måste sätta upp hönsnät runt sängen eller nåt!

Sportnyhet:
Liverpool får möta Real Madrid i Champions League, oj oj!
Sudden till Vancouver, hade varit coolt med Rangers men Vancouver är ju bättre lag.

Hatobjekt:
Fortfarande Tyskan som med all säkerhet utförde Arbogamorden.

Tomte:
Fadde (han verkar om möjligt snäppet osmartare än sitt ex)

Brynäsare:

Max i den fina mössan han fick av Emma, Persson & Vicky

Kommentarer >>
Postat av: Mia

MEN, vilken fin mössa MAX har!!

Han kanske är lika glad för den som min Kärlek kommer att bli över sin Hoodtröja... som det står Never walk alone på???? Vad tror du?



Trevlig helg till dig och din rara familj!

2008-12-19 @ 15:33:52
URL: http://livethosmig.blogg.se/
Postat av: Mattias

Ja din kärlek kommer nog bli överlycklig för den tröjan ;) Bra val!!! Trevlig helg på dig också!

2008-12-19 @ 15:52:52
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: pangis

Dagens rätt i det mesta: Det hade du Mattias! Ha en trevlig helg nu!

2008-12-19 @ 18:07:09
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Linda

Skönt o få lite egentid också! Tråkigt med snön, här är den kvar på sina ställen men halt är det ju.

Jobbigt med nattvandrande lillskit, inte så roligt om han föll ner heller. Har hönsnät över sen vi satte upp staket i somras så de är bara o hämta, ha ha!

Ha en skön helg nu och hoppas ni får det kul på kalaset imorgon!

2008-12-19 @ 20:53:14
Postat av: Dagens Eko

Pröva och lyft över Max till spjälsängen så slipper ni oron

2008-12-19 @ 22:35:00
URL: http://dagenseko.blogg.se/
Postat av: Lina

Säger det samma ang Fadde. Trodde ingen kunde bli bättre på att fläka ut sitt liv i Expressen än Linda, men tydligen... Vet inte om jag ska skratta eller gråta när han var och varannan vecka gör slut med den ena och blir tillsammans med den andra. Stackars hans barn bara... Och stackars de barn som får bilden av tomten förstörd... ;)

2008-12-20 @ 00:40:41
Postat av: Mattias

Dagens Eko/

Ja vi är förstås medveten om att spjälsängen är en säker plats och ibland sover han där delar av nätterna men när sömnen inte fungerar alls är det enklare att ha honom i sängen. Hur som helst så är vi nog inte de första föräldrarna som har barnet i sängen och ibland får vara med om "nära fall från sängen upplevelser"

2008-12-20 @ 11:47:28
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej

Som svar på frågan om Blue moon bar så.... det är "nytt" så vi håller tummarna... Jag återkommer... men enligt hemsidan så satsar dom i alla fall på en lite äldre publik, typ INTE Goya-åldern....



Ha en Härlig JUL med din familj!

2008-12-22 @ 07:49:41
URL: http://livethosmig.blogg.se/
Postat av: wanke

Har ju alltid trott att den ena å den andra motståndaren i Champ. leauge skulle skicka ur pool ur turneringen ..men iår tror jag faktiskt pool slår ut Real ..å det utan större bekymmer ..för dom har ett betydligt bättre försvars-spel än vad Real har ..å dom har defenetivt inte sämre lag på papperet längre heller tycker jag ...kul när du skriver om lite sport i bloggen mattias ..så man får nått å kommentera!! Kul att du la in den artikeln om sopranos oxå ..den högg jag som en kobra på :) sen verkar det som du fått ett heelt koppel av blogg-tjejer efter dig :)

Sitter nu å väntar på samtal om tennis snart så jag får stryk av nån igen ;) :D...å sist jag fick stryk så var det ju av dig ...din ORM !! :)

Skönt å känna att man har lite plus på pingisen iaf inför det nya året :D...hört att pelle ress drömmer mardrömmar om mig :D

2008-12-22 @ 10:00:49
Postat av: Mattias

Mia/

Låter ju trevligt med ett BMB som satsar på lite äldre kroggäster jag får utforska nån gång i framtiden.



Wanke/

Tror också LFC har en bra chans mot Real men det blir tufft! Skriver om sport lite då och då men det är väldigt sällan du o de andra i gänget orkar kommentera så då kan jag lika gärna skriva sport på de forum jag hänger på har jag tänkt men ibland kan jag inte hålla mig i bloggen heller :)



Är själv med Max idag då Tina ska handla julklappar och sen plugga och imorgon lär nog jag handla julklappar så tennis kan det först bli i mellandagarna i så fall. Kanske ska prova nån innebandy nån dag också om nyckeln fungerar på lovet? Ska bli roligt att höra om kryssningen! :)

2008-12-22 @ 10:24:00
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0