Tv-serier

Dexter
Plöjde några avsnitt av säsong 1 inatt och gillar den här serien. Den elaka delen av min hjärna kan ibland önska att det fanns en Dexter här i Sverige som gjort sig av med vissa människor.

En Callgirls dagbok
Kanske inte vinner några Emmys för bästa manus men en del sex och intriger o det duger väl att se på i brist på annat.

Stockholm
Kikade på första avsnittet av den här svenska dramaserien på SVT ikväll och det var väl rätt intetsägande. Ska se nästa avsnitt också för svenska serier som denna brukar ju ändå vara rätt sevärda.

Dirty Sexy Money
Omtalad kändistät såpa med bland annat Donald Sunderland som sänds på femman. Har sett två avsnitt men tror inte jag kommer orka se nåt mer av den här något märkliga serien.

Serier som väntar på att bli sedda på hårddisken är:
Nip Tuck, Anna Pihl S02, The Wire, Greys Anatomi

Kommentarer >>
Postat av: Nathers

Hmm.. vart finns Callgirls dagbok att få tag på då? Jag har aldrig tid att glo på tv, men tänkte ifall du varit olaglig och hittat det på nätet någonstans?:) Jag är ju den här typiska downloadern som ser på serier när jag själv har tid för det.

Krya på dig förresten!

2008-04-28 @ 23:59:42
Postat av: pangis

Jag läste faktiskt boken.. Callgirls dagboksboken.. Hon finns i verkligheten och började blogga om sitt liv som därefter blev en bok. Ett märkligt liv.

Såg lite på Dirty sexy money.. och tja.. kanske kan bli nåt enligt mig.. annras rockar Greys!

2008-04-29 @ 08:49:42
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Johan

Du har missat Jericho! Kanon!

2008-04-29 @ 12:19:31
Postat av: Mattias

Nathers/
Ja vi tittar ju också bara på serier som vi har många avsnitt av oftast. Callgirls dagboksserien finns på vår digitalbox och blir perfekt för dig att kika på när du är barnvakt här i sommar ;)

Pangis/
Ja just ja det har jag ju läst nån gång. Ja ett lite annorlunda liv kanske :)
Japp Greys är bra.

Johan/
Ja den har jag ju glömt och får ta lite längre fram när det blir tomt.

2008-04-29 @ 17:16:34
URL: http://jack71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0