Berg flyttar in

Igår kikade jag på ett avsnitt av den nya tv-serien "Berg flyttar in" som sänds på TV4. Jag hade spelat in avsnittet där Carina Berg flyttar in hos Börje Salming och det var klart sevärt. Jag gillar Carina Berg även om hon ibland precis som sin sambo Kristian Luuk kan vara väl ironisk ibland så att man inte vet om de någonsin menar allvar eller inte. Jag gillar den här programformen och kommer säkert att se fler avsnitt om det är intressanta personer hon flyttar in hos.

Börje Salming är för övrigt en stor idol för mig inom sportvärlden. Han är så långt ifrån dagens fotbollsprimadonnor som man kan komma och det mod han visade borta i NHL under 70-talet är helt fantastiskt! Jag kan verkligen rekommendera hans självbiografi om någon sportintresserad inte har läst den boken.


Bild från TV4.se

Kommentarer >>
Postat av: Frippo

Vi såg Börje avsnittet, ja eller halva iaf. Snacka om jordnära snubbe...

2008-04-16 @ 12:54:01
URL: http://frippo75.blogg.se
Postat av: Mattias

Ja det är inte mycket diva över honom inte.

2008-04-16 @ 16:09:56
URL: http://jack71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0