Förkyld Max

Har varit hemma med förkyld Max idag och får nog Vabba imorgon också! Ruskigt orutinerat av Max att ta en förkylning som innebar VAB-dagar nu när det är 5 dagar kvar till fotbolls VM!!! O andra sidan har han ännu inte förstått tjusningen med att softa i tv-soffan framför en fotbolls match flera timmar. Min son har knappt förstått tjusningen med att softa i enstaka minuter i soffan om det nu inte är Dora Utforskaren som visas på tv. Då kan han sitta som ett ljus hur länge som helst men det är ju inte heller bra förstås så man får begränsa det nöjet också.

Vi har haft en helt ok dag ihop alla fall där vi lekt en hel del och även fått en massa städning gjord i hemmet. Jag är ganska ordningssam men jag hatar att damma så det var med stor förtjusning jag upptäckte att Max älskar att damma bokhyllor mm. Måtte det hålla i sig i framtiden! Vi blir hemma imorgon också men sen hoppas jag att Max blivit friskare så att han kan återgå till dagis på Onsdag och jag till jobbet där en stor jobbhög väntar.

Nu blir det lite inspelat fotbollskväll och kanske nåt avsnitt av V innan sängen väntar!



Kommentarer >>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0