Trött kille

Trots att jag inte har "behövt" vara vaken på nätterna på grund av OS hittills så har jag sovit väldigt lite och dåligt de senaste nätterna och känner mig väldigt trött just nu. Tack och lov så har jag ännu inte blivit magsjuk medan min stackars flickvän fortfarande mest tillbringar tiden hemma i soffan lite illamående även om hon inte längre kräks och så.

Max och jag sover ju ihop på övervåningen denna vecka och han har som så ofta förr en jobbig natthosta som gör att han vaknar mycket på nätterna. Ibland kan inte jag somna om och ibland kan inte Max somna om så det blir en dålig kombination. Fast vi får ju vara glad så länge Maxen inte får magsjukan förstås för i det sammanhanget är en natthosta väldigt lindrig.

Inatt har jag dessutom mitt lilla I-landsproblem att jag "måste" vara vaken en stor del av natten då jag först vill se skidsprinten sent på kvällen för att sen förstås tänker se hockeymatchen Sverige-Tyskland som startar kl 01:30. Jag tror min lösning blir att spela in ishockeyn och försöka sova mellan kl 00-04 innan jag sen tittar på Sverigematchen. Sedan ska Max till dagis och jobbet väntar

Ikväll håller vi extra tummar för Emil Jönsson och Tre Kronor!!!


Kommentarer >>
Postat av: Johan B

..jag ringer dig och surrar lite i periodpauserna... ;-) Nu tar vi dom!!

2010-02-17 @ 18:24:03
Postat av: Mattias

kollar jag live kan vi ju höras på facebook eller msn men svarar jag inte på sms eller nåt så vet du att jag spelar in o kollar tidigt imorgon bitti.

2010-02-17 @ 19:27:08
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Johan B

Vågade inte höra av mig inatt. Nu är man trött... Hua! Och skidskytte ikväll, när ska man sova?



Men helt ok premiär av Kronorna och kul att se grabbarna ihop.

2010-02-18 @ 17:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0