Dagens

Humör: Tyvärr inget vidare, mycket som inte känns så bra just nu i livet
TV-tips: Inte serien V som urartat totalt men Doobido med Lasse Kronér är sevärt
Sportjournalistik: Vilket enormt tjat om Lotta Schelins sms:ande till den norska tjejen
Födelsedag: Min pappa hade fyllt 67 år idag om han hade fått levat.
Bloggtips: Ketchupmammans blogg tycker jag är underhållande de gånger jag läst den
Helgplaner: Inga speciella. Tina ska på partaj på Lördag medan jag och Maxen blir hemma
Sexiga partylåtsvideo: David Guetta feat. Akon - Sexy Chick
Mat: 4 ägg till frukost, kebabsallad till lunch och ikväll vill jag synda med tacos o sen choklad
Robbie Williams: Nya singeln Bodies hittades på YouTube. Kändes sådär vid första lyssning
Jag vill aldrig ha såna tonårsdöttrar: Orkade inte ens se hela klippet men suck!
UEFA: Bra att de försöker stävja filmningar men märkligt att bestraffa var 500:e filmning
Önskekonsert: Håkan Hellström på Gröna Lund ikväll men ekonomin säger nej, tyvärr.
Träningsplaner: Ond axel, stukad fot igen = Ingen träning = Frustrerande!
Seinfeld-klassiker: Junior Mint
Erkännande: Hej jag heter Mattias och är chokladmissbrukare
Sömn: Somnade ca kl 00 och steg upp kl 05!
Kärlek vid första trekantsögonkastet: Robinson Robban, läs Klick idag så förstår ni
Idol-nostalgi: Snart dags för Idol och för mig var Nils audition fjolårets roligaste ögonblick

Kommentarer >>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0