Sjukstuga

Tina och Max är hemma idag då de båda är rejält förkylda. Jag var hemma med Max Måndag-Tisdag men sen igår blev även Tina sjuk och låg däckad i soffan större delen av kvällen. Idag var hon lite piggare så hon orkade med att vara hemma med vår sjuke men ändå överaktive son. Förhoppningsvis kan Max få gå på dagis imorgon igen och så hoppas jag verkligen att hans natthosta börjar försvinna snart.

Själv är jag frisk som en nötkärna och när det gäller min mage så känns den mer eller mindre helt bra faktiskt! På Fredag ska jag till Uppsala där jag och morsan ska göra vårt årliga besök hos en läkare som är bekant till oss. Även om jag känner mig bra nu så kan det ju vara intressant att i lugn och ro få berätta om mina besvär för en duktig läkare som verkligen tar sig tid.

Jag undrar ju ibland vad fan det där med magen var men huvudsaken det inte kommer tillbaka och kanske var det någon elakartad bakterie från Kanarieöarna eller nåt? Jag tror alla fall inte att jag har den där tarmsjukdomen IBS som min senaste läkare här hemma gissade på. Hur som helst så är det alla fall djäkligt skönt att få vara frisk och måtte besvären aldrig komma tillbaks
!

Kommentarer >>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0