Filmande domare!

Jag är ingen stor bandyfantast men kikar ju ibland när Sandvikens matcher sänds i tv som i Söndags. Under matchen var det någon idiotsupporter till Västerås som slängde in en bandyboll på den ene linjedomaren. Tydligen var det en sån där bandyboll av plast som publiken på SAIKS matcher får tävla med att kasta in närmast mittpunkten på isen i paus.

Visst kan det göra ont att få en sån boll på benet men han måste ha blivit chockad eller nåt för när han fick bandybollen på benet såg det ut som att han blev skjuten med en k-pist eller nåt. Filmandet inom idrotten har nu alltså även spridit sig till domarna! På sistonde tycker jag det har varit lite roligt att se bandy på tv så jag håller tummarna för att SAIK tar sig till final.

Kommentarer >>
Postat av: Fru P

Hi hi jag såg faktiskt det där :-) Hör o häpna! Fru P tittar sällan på sport så detta är stort!



Själv håller jag såklart på SIRIUS!



Jag blir ALLTID lika fascinerad över att vuxna män filmar så i idrottens värld.

2009-03-10 @ 08:31:36
URL: http://pendelilska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0